Οι πιο συχνές Ερωτήσεις (FAQs)
1) Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Ηλεκτρονικά: Καταχωρείς την παραγγελία σου στο www.homeexperts.gr, ανοίγοντας τη σελίδα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και πατώντας το κουμπί «στο καλάθι». Ακολουθώντας στη συνέχεια τις οδηγίες που θα εμφανίζονται ανά βήμα, θα ολοκληρώσεις πανεύκολα την παραγγελία σου, η οποία είτε θα σταλεί στη διεύθυνση επιλογής σου.Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις τους κωδικούς που σε ενδιαφέρουν με mail στο info@homeexperts.gr ή στο Facebook Messenger. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σου για να καταχωρήσει τα στοιχεία και τις προτιμήσεις σου (τρόπο πληρωμής, τρόπο παραλαβής κ.λπ.) (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00 και Σάββατο από τις 10:00 έως τις 15:00).
2)Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Αν έχεις παραγγείλει πάνω από ένα προϊόντα τότε η παραγγελία σου θα αποσταλεί στο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο αποστολής. Σε περίπτωση που επείγεσαι να παραλάβεις κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας ώστε να προχωρήσουμε σε τμηματική παράδοση. Αν πάλι επείγεσαι συνολικά την παραγγελία σου, επίλεξε την ενότητα «Άμεσα διαθέσιμα» ώστε να διαλέξεις κάποιο από τα προϊόντα που μπορούν να αποσταλούν άμεσα (δηλαδή ή την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με το πότε έκανες την παραγγελία σου). Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθείς με μήνυμα στο κινητό σου, μόλις η παραγγελία σου παραδοθεί στην εταιρεία courier.
3)Πώς αποστέλλονται/παραδίδονται οι παραγγελίες;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με εταιρίες ταχυμεταφορών και πιο συγκεκριμένα με Speedex courier, ACS, ΕΛΤΑ Κούριερ . Σε περίπτωση που σε εξυπηρετεί καλύτερα κάποια από τις 3 εταιρείες, μπορείς να μας το σημειώσεις στα σχόλια της παραγγελίας σου. Σε παραγγελίες μεγάλου όγκου ή βάρους όπως σε περιπτώσεις επαγγελματικού εξοπλισμού, ή επίπλων, η αποστολή των παραγγελιών γίνεται με μεταφορική εταιρεία ή πρακτορείο επιλογής του πελάτη.
4)Που βρίσκεται η αποστολή μου;
Την πορεία εξέλιξης της αποστολής σας μπορείτε να την ελέγξετε πληκτρολογώντας των κωδικό αποστολής (tracking) που σας δόθηκε από εμάς με email ή SMS στην εκάστοτε σελίδα κούριερ που επιλέξατε.
5)Όταν προσπαθώ να αναζητήσω τον αριθμό αποστολής του δεματός μου, εμφανίζει λάθος γιατί;
Την ίδια μέρα που εκδίδετε ο αριθμός αποστολής σας, χρειάζεται κάποιες ώρες ώστε να ενημερωθεί το σύστημα της εκάστοτε κούριερ, και να εμφανιστεί η πορεία της αποστολής σας.(συνήθως την επόμενη μέρα 100% εμφανίζεται)
5)Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Για παραγγελίες άνω των 149,90 ευρώ που αποστέλλονται με εταιρεία Courier, τα μεταφορικά έξοδα και η αντικαταβολή είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 149,90 ευρώ που αποστέλλονται με εταιρεία Courier, τα μεταφορικά έξοδα είναι 3.5 ευρώ και η αντικαταβολή 1.5 ευρώ επιπλέον.
6)Γιατί πληρώνω μεταφορικά;
Τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής αφορούν την αμοιβή της εκάστοτε συνεργαζόμενης εταιρείας courier για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες της. Τα έξοδα αντικαταβολής μπορείς να τα αποφύγεις επιλέγοντας κάποιον από της υπόλοιπους τρόπους πληρωμής π.χ, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα ή Paypal
7)Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;
Προκειμένου να ολοκληρώσεις την αγορά σου πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας, οδηγείσαι στον ασφαλή ιστοχώρο του Ι-Βank της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος , όπου και πληκτρολογείς τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας. Τα στοιχεία αυτά δεν αποστέλλονται πίσω στο homeexperts.gr. Η συναλλαγή σου και τα στοιχεία της κάρτας σου διασφαλίζονται από την Εθνική Τράπεζας Ελλάδος.